Äventyr

Idag började gubben jobba igen och vi fick en lugn natt :) Tösen somnade
vid halv 12 och vaknade en stund vid 6 för att äta lite och då gick ju
Patrik upp för att åka till jobbet  ...... sen somnade hon om så jag fick
sova ett par timmar till ..... Så otroligt skönt ......

Medan gubben har jobbat så har jag och lillskruttan varit ute på äventyr :P
Vi tog en sväng till liljeholmen och träffade Malin och lilla Cash :) Det blev
en promenad och en fika på donken och såklart massa prat ..... har inte
träffat henne på säkert 1,5 år =/ Men det va riktigt skönt att komma ut och
träffa vänner ..... Thea va jätte snäll hela tiden, förutom en stund på donken
då hon va hungrig och gnällde lite ..... på hemvägen va hon vaken och va
jätte nyfiken på omgivningen ..... hon tittade sig omkring i vagnen och
"pratade" massor ..... min lilla prinsessa :love: Vi kom hem runt 15-tiden,
då fick hon mat och ny blöja men hon va kinkig och skulle bara ligga i min
famn och snutta tutte .....

Så jag fick snällt vänta me både tvätt och småplock tills gubben hem men
nu är tvättmaskinen igång och jag har plockat undan det värsta :) Älsklingen
har precis knallat ner till centrum för att köpa lite middag och dottern ligger
i sin säng och piper,förmodligen nappen som har åkt ut ^^ hon är expert på
att spotta ut den fast hon vill ha den kvar ..... lilla knasbollen :P



Vår lilla älskling ligger i sängen och myser :love:

Idag fick vi hem papper angående faderskapsintyg så jag ska ringa dom imorrn
och boka in ett möte så att Patrik officiellt blir Theas pappa och så måste jag
fylla i hennes "namnpapper" och skicka iväg också :)

Nu ska jag plocka fram bestick för snart kommer nog mannen tillbaka me
middag, är så sjukt hungrig =/

Bye Bye




Kommentarer
Madde

aww va söt thea är, så mkt hår ;)

vad ska hon heta mer än thea?

oh de e inte kul me de mötet för att fastställa faren, dom kommer säkert fråga patrik om ni verkligen hade sex under den tiden o om han misstänker någon annan o om ni hade regelbundet sex, ja massa såna konstiga frågor ställer de här nere i skåne iaf :P

2011-03-21 @ 20:50:24
Rebecca

Tack så mycket :) Haha, ja hon har ganska mycket hår, det hade jag också när jag va liten :P Hon ska heta anna och gun också :) anna är ett släktnamn på min sida och gun heter patriks mormor :) Jo, jag vet att endel har riktig otur och får massa frågor medan andra inte får några frågor alls. Får hoppas att vi har tur :)

2011-03-21 @ 22:05:24
Anonym

Varför handlar inte du middagsmat när du var ute. P åkte ju tidigt till jobbet och du fick då sova medan han jobbade

2011-03-22 @ 08:11:18
Rebecca

Han hade andra ärenden ner till centrum också och han köpte kebeb till middag, vilket inte hade varit gott om jag hade köpt det innan jag kom hem =/ Haha.

2011-03-22 @ 10:08:50
Anonym

köper ni alltid färdiglagad mat? Med tanke på din låga fp vore det väl mer ekonomiskt att du lagar egen middag, det är väl något som du kommer att göra för thea

2011-03-22 @ 10:33:26
rebecca

alltid? jag lagar mat nästan VARJE dag men ibland har man varken ork eller lust att laga mat. och det är jag inte ensam om, finns många människor där ute som äter hämtmat då och då. och jag kommer såklart ge thea hemmagjrd mat när det är dags för det.

2011-03-22 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!