BF idag

Jaha, idag va det ju tänkt att lillskruttan skulle ha tittat ut från början
men nu har vi haft henne i 10 dagar redan ..... det känns som igår
när jag låg och klämde ut henne ..... saknar förlossningen som fan :(
Det va en så underbar känsla när hon kom ...... klarar knappt av att
se "en unge i minuten", börjar böla på en gång, har blivit jätte känslig
efter förlossningen ...... haha .....

Om en vecka börjar älsklingen jobba igen och det är lite blandade
känslor hos mig ...... nu lever vi i vår lilla bubbla och nästa vecka
kastas vi in i verkligheten igen ..... Jag kommer själv ta hand om
Thea på dagarna och större delen av nätterna .... först då känns det
som om jag blir mamma på allvar, då bär jag det fulla ansvaret för
henne ca 10 timmar ...... det kommer bli läskigt första dagarna men
jag kommer nog in i rutinerna ganska fort ..... jag hoppas det iallafall =/
Ser fram emot det me skräckblandad förtjusning .... hur kände ni andra
mammor när er partner började jobba igen?

Nu sitter jag i soffan, nyduschad och fräsch igen :) Dottern ligger
bredvid och gubben ska snart duscha, Thea kräktes ner hela honom
så han luktar inte så gott ^^ Tidigare idag så kissade hon ner både
honom och mig .... haha ..... Jag hoppas att lillan snart somnar, jag har
knappt sovit inatt så jag är ju väldans pigg ^^ Den här natten är det
Patrik som får ta henne så jag får sova ut ...... Eller ja,jag ska ju amma
henne men om hon bara är kinkig så får han ta över :P

Yeeeeey, hon ligger och sover :D Bara hon inte vaknar när jag flyttar
över henne till sin säng =/

Bye Bye



Kommentarer
Sandra

Grattis till er :) stort lycka till.

Följt din blogg sen jag hitta den på blimamma :)



Jag var likadan angående förlossningen, jag saknade den och jag till och med grät för att jag visste att jag aldrig skulle få uppleva just den känslan med våran son igen. Men det är ju det här man har längtat efter i nio månader :)

2011-03-15 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!