Bra korkad ^^

Jag har försökt komma in på bloggen i 2 dagar nu men jag skrev alltid fel lösenord fast jag va bombsäker på att det va rätt men nu bytte jag ut en siffra mot en annan och då funkade det. Haha. Fan va jag känner mig korkad. Börjar me det som många säkert undrar. Nej, jag ligger inte på BB. Vår dator har pajat så därför har jag inte kunnat skriva. Igår va jag på vanliga mvc och äntligen va blodtrycket normalt MEN som vanligt är det nåt som ska vara fel. Äggvitan låg på +4. Så bm skickade mig genast upp till spec.mvc. Fy fan va jag är trött på att springa där nu. Där uppe satte dom ctg, sen tog jag blodprov, sen satte dom ett till ctg, sen träffade jag en läkare och hon gjorde en hinnsvepning, vilket va obehagligt som bara den. Vi diskuterade provsvaren och allt såg bra ut. Hennes chef ville egentligen lägga in mig men det tyckte hon inte behövdes eftersom att jag mår bra, tack och lov. Jag ska tillbaka på fredag för provtagning, ctg och en till hinnsvepning. Startar inte förlossningen till helgen så blir jag igångsatt i början av nästa vecka. Så inom en vecka har vår lilla flicka garanterat kommit. Nu ska jag sova men nu vet ni hur läget är iallafall och håll tummarna att förlossningen startar i helgen. Bye Bye



Kommentarer
Madde

ohh va kul :) nu e den efterlängtade lilla prinsessan snart här !!

detta kommer gå bra, o ni kommer bli toppenföräldrar:)

men måste säga att de e grymt tråkigt när du inte bloggar varje da hehe, älskar o läsa din blogg ;)

2011-03-03 @ 10:42:19
Rebecca

Tack så jätte mycket :) önskar bara att tiden kunde gå lite fortare men å andra sidan har vi lite att fixa me innan hon kommer, som att åka och storstäda bilen. Haha. Nu när jag har kommit på rätt lösenord så ska jag blogga varje dag:) bloggar från mobilen nu då vår data har gått sönder. Kommer såklart blogga från BB också :P

2011-03-03 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!