Dålig dag

Natten till idag har varit underbar men resten av dagen och kvällen har inte
varit lika bra =/

Mådde bra i förmiddags när BVC-tanten va här på hembesök .....hon va jätte
gullig förässten ..... lillstumpan väger nu 3520 g :) Min lilla älskade fis .... När
hon gick så tänkte jag och patrik dra till IKEA och ta en första tur me vagnen
men helt plötsligt sa det pang och jag låg däckad och hade feberfrossa och va
öm i hela kroppen :( Så patrik fick snällt åka till IKEA själv och köpa badbalja
medan jag låg hemma och vilade me lillskruttan ..... Trodde att det skulle hjälpa
så att jag kunde följa me och handla men det fick han också göra själv .... först
sent på eftermiddagen började jag må okej igen .....

Vi premiärbadade lillskruttan och hon va nja till badet ..... i början tyckte hon
nog att det va ganska skönt men efter några minuter ville hon upp ..... vi hann
tvätta av henne iallafall och hon blev så mjuk,min lilla skitunge :love:

 

Jag tog en varm dusch och då kom skuldkänslorna över amningen och jag
stod bara och grät .... känner mig så misslyckad som inte kan amma, jag vill
så gärna men Thea vill inte ta bröstet ..... så fort man lägger henne där så
somnar hon antingen eller så är hon intresserad av nåt helt annat .... Och
jag har mjölk för det rinner och sprutar åt alla håll ..... det går lite bättre me
tuttnapp och när jag ligger och ammar ..... men jag tänker inte ge upp, ska
försöka nån vecka till ......

Nu har vårt lilla hjärta precis somnat och jag funderar på att gå och lägga mig
också, är helt slut ....... Hoppas lillan är snäll inatt .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Hej

Om hon vägra ta bröstet pumpa ut o ge i flaska o frys även in det gäller att ha tålamod att amma o prova ge henne bröstet innan hon blir döhungrig o ivrig då går det nog

2011-03-12 @ 09:08:47
Anonym

Kolla så att du inte har mjölkstockning.. Då får man feberfrossa

2011-03-12 @ 16:28:08
...

Du? medveten om att dom råder en att INTE bada barnen fören navelsträngen ramlat av och läkt!? pga infektionsrisk och annat..

2011-03-12 @ 22:53:30
Rebecca

Man får bada bebisen utan problem fast navelsträngen är kvar bara man ser till att inte blöta ner den. Patrik höll henne så att navelsträngen inte skulle bli blöt och sen torkade vi mest av henne överallt.

2011-03-13 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!