Duktiga jag :)

Varför är jag duktig? Jo, jag tecknade äntligen försäkring åt min lillfis :D
Blev trygg-hansa me en månadskostnad på drygt 100 kr :) Har velat så
fram och tillbaka och varit jätte osäker, hade sån ångest när hon föddes 
och va oförsäkrad =/ men nu är det gjort iallafall och det känns så otroligt
skönt .....

Annars idag har vi mest slappat ..... va på BVC i eftermiddags ..... Thea har
gått upp 40 g på en vecka,vilket BM inte va nöjd me .... lillan ligger liiiite
under kurvan ..... Men jag anser att det viktigaste är att hon går upp, inte
hur mycket hon går upp ..... men men ...... får mata henne oftare helt enkelt .....

Har tagit ett bad och rakat benen, har inte gjort det sen innan förlossningen
så det behövdes ..... Nu sitter vi och kollar på greys anatomy och sen blir det
off the map innan det är dags att nanna ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!