Fått endel gjort

Imorse hann jag knappt vakna innan gubben kom hem ^^ haha ..... han va
hemma vid halv 11 pga arbetsbrist ..... vart ju glatt överasskad iallafall :D

Passade på att låna gubbens lur för att ringa ett samtal också :) Fick ju hem
papper ang. fastställning av faderskap igår så jag ringde handläggaren och
hon va supertrevlig :D Vi fick en tid den 4 april så då blir gubben Theas pappa
officiellt, det känns jätte bra :) Sen fick jag ett samtal från en man som driver
en ung mamma-grupp i liljeholmen ...... så jag ska dit på Måndag me Thea,
ska bli intressant :) Lillskruttan är ju lite för liten för aktiviteterna där men
jag får ju en möjlighet att komma ut och träffa andra unga mammor, ska
iallafall bli jätte roligt .....

Efter att jag hade ringa mina samtal så tog jag tag i tvätten och sen tog jag,
Thea och Patrik en skön promenad ner till centrum för att handla lite till
middagen ..... Idag fick Thea ligga i vagnen utan overall för det va så pass
varmt ute och det blåste inte speciellt kallt heller ..... Hon hade bara en tjockare
tröja på sig och sen låg hon ju väl inbäddad i hårdliften :) Längtar tills hon kan
vara ute helt utan overallen och inte behöver klä på sig massa ..... Men nu
verkar det ju faktiskt som om våren har kommit på allvar ..... På söndag är
det dags att ändra klockan också, don't forget :P

Fick ett par timmar "själv" i eftermiddags då både far och dotter bestämde
sig för att sova ^^ Blev lite avundsjuk,hade gärna också velat sova en stund
men jag hade massa måsten att ta itu me ..... plockade undan, hängde in lite
tvätt, bytte soppåse och fixade middag ..... sen vaknade gubben och då åt vi
och sen vaknade även dottern ......

Nu ligger min lilla älskling i soffan här me mig och gubben har vart ute och
rökt, själv håller jag mig inne ..... det är ju halv 8 hos mig nu :P sen bli det
ett varmt bad för min del, ska verkligen bara ligga där och njuta :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!