Första BVC-besöket

Vi har verkligen fått en underbar dotter som låter oss sova i snitt 6 timmar
i sträck per natt :) MEN ... hon har svårt att somna när det väl är läggdags ....
Då vill hon inte alls va me på noterna och ligger bara och gnäller ..... Men det
är det värt när man får så pass många timmars sammanhängande sömn :D

I förmiddags ringde Robino älsklingen och frågade om vi ville ta en fika me
honom på donken i Tumba så jag tog en snabb dusch medan älsk klädde på
dottern och så åkte vi iväg för en snabb fika .....

Vid halv 3 gick vi på vårt första BVC-besök :) Vår barnmorska där är helt
underbar och jätte gullig ..... Hur som helst så blev lillskruttan både vägd
och mätt ..... hon har gått upp 70 g på 6 dagar och väger alltså 3590 g och
hon har växt nästan 4 cm sen hon föddes :O hon är nu 52.9 cm lång :) Vår
lilla bebis växer så det knakar ...... Hon visade oss runt på BVC och så fick
vi en ny tid på onsdag men då jobbar ju Patrik så jag får gå dit själv :) 
Både jag och Thea fick så mycket beröm för att vi ammade så bra :P hihi ... 

Innan vi åkte hem så tog vi en runda på ica kvantum för att köpa lite köttfärs
och lite annat smått och gott .... När vi kom hem så började jag me maten,
gjorde bara ordning lite fårahedepaj .....

Nu sitter familjen i soffan och glor på halv 8 hos mig .... eller ja,skruttan ligger
i pappas famn och snuttar på nappen :) efter det så ska jag duscha medan
älsk kollar på antikrundan ......

Funderar på att skapa en ny kategori me Theas utveckling och framsteg .... va
tycker ni om det?

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!