Ingen rolig dag

Den här dagen har varit väldigt påfrestande och jobbig :( Min lilla
älskling bestämde sig för att göra morgon vid 6 och hon har varit
vaken sen dess och hon är jätte kinkig ..... Hon har slumrat till nån
minut då och då men då har hon varit orolig och lättväckt .... det
enda som duger är att ligga i famnen .... Hon har inte alls varit sig
själv idag ..... Hon har fått mat, ny blöja, närhet och uppmärksamhet
men inget duger .... Man känner sig så maktlös när hon bara gråter
och man vet inte va som är fel eller va man ska göra :( I eftermiddags
va jag så slut och kände mig så frustrerad så jag blev överlycklig när
Patrik kom hem redan vid 3 ..... Han fick ta över så att jag kunde ta
en cigg och få lite "egen-tid" .....

Något som oroar mig lite är att Thea kräks ganska mycket, vet att
bebisar kräks men jag tycker att Thea kräks väldigt mycket =/ Vi
rapar henne väldigt sporadiskt men hon är dålig på att rapa så oftast
struntar vi i det .... Hon kaskadkräks ju inte .... Men jag vet inte va som
är normalt och va man bör oroa sig för ..... Hon går ju upp i vikt fast hon
ligger lite under kurvan .....

Tänkte ta ett bad me lillskruttan efter halv 8 hos mig ..... ska bli spännande
att se hur natten blir, hon bör ju slockna och sova gott eftersom att hon
har varit vaken så länge men det vet man ju inte =/ Får hoppas att morgon-
dagen blir lättare ..... Tänkte iallafall ta en promenad då,oavsett väder .....
Behöver komma ut och få lite luft .....

Gubben sitter och kollar på hockey just nu men halv 8 är det dags för mitt
program så får han fortsätta kolla när jag ligger i badet .....

Annars blir det nog en ganska tidig kväll, hoppas jag .... jag är jätte trött och
har huvudvärk till och från .....

Bye Bye




Kommentarer
bettan

Hej det kan vara därför hon är kinkig , hon har kanske mycket gaser i magen,prova att rappa efter varje mål det kan ta en stund med det har man igen om man slipper kinkigt barn,annars så finns det droppar minifom och semper magdroppar på apoteket som hjälper små bebismagar med gaserna(måste ändå rapa dem),lite bebis mag masage kan också funka fråga på bvc om det för man ska stryka händerna över deras mage åt det håll tarmarna går så man hjälper gaserna ut,tror att det är med sols? lycka till

2011-04-01 @ 06:44:45
Anonym

instämmer med Bettan Bra tips!

2011-04-01 @ 11:07:28
Anonym

2011-04-04 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!