Inte mer snö !!!!

Att man är så dum att man tror att våren är på väg så fort solen tittar fram
och det är plusgrader några dagar ^^ att man aldrig lär sig .... nu är vintern
tillbaka me snöblandat regn ..... suck ..... det är bara att gilla läget och försöka
behålla tålamodet ett tag till .....

Natten till idag va ganska jobbig men tack vare en underbar sambo klarade vi
oss igenom den ..... lillan va vaken mellan kl 01-06 och va kinkig och ingenting
va dög, vi bytte blöja, vi gav henne mat, hon låg me oss i sängen, jag gick och
vaggade henne ..... men vid 6 somnade hon och då fick vi sova till halv 11 så vi
fick iallafall ett par timmars sömn :) Men man känner sig lite sliten .....

Idag fick äntligen en sprickfärdig mormor träffa sitt barnbarn för första gången
och hon grät innan vi ens kom fram :P haha ..... Mamma vart såklart förälskad
direkt :) hihi ......vi va där i ca 3,5 timme :)



   

Imorrn fyller min lilla tös en hel vecka och det firas me ett hembesök från
BVC :) Sen ska vi orka ta oss till IKEA och köpa en badbalja och jag vill in
på HM också så kanske blir det ev en tripp till skärholmen .... beror lite på
hur mycket jag orkar .....

Nu ligger min dotter brevid mig i soffan,inlindad i en fleecefilt :) Hon är jätte
nyfiken på det runt om och hon älskar att studera ansikten :)

Hoppas på att denna natt blir lite lättare men det återstår att se :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!