Massa besök idag

Natten har varit delvis lugn, lillskruttan vaknade ca en gång i timmen
för att nappen trillat ut men hon somnade om så fort hon fick den
igen ..... vid 4-tiden gick jag på toa, då börjar hon gråta så det skär
i hjärtat, tänker såklart att Patrik vaknar och stoppar i nappen men
både 5 och 10 min går utan att han vaknar ..... jag blir rasande men
skiter i att väcka honom utan tar upp Thea och går och sätter mig
i vardagsrummet för att amma henne ..... hon äter och somnar om
men jag som fortfarande är fly förbannad på patrik går inte och lägger
mig förrän vid halv 7 .... Då vaknar Patrik av att jag gråter och jag
berättar varför ..... Han går iallafall upp då och jag får sova nån timme,
vilket va välbehövligt ......

Vid 11-tiden tittade Patriks päron förbi och lämnade en babysitter och
en bärsele :D Självklart ville dom gulla massa me lillskruttan också ....
Dom åkte vid 12 och vid 1 kom nästa besök ....

Då va det dags för min farmor, faster oh mina två kusiner att träffa Thea
och dom tyckte hon va jätte vacker ..... hon har ju världens vackraste
päron så det va inte så otippat :P haha ..... Hon fick presenter och vi bjöd
på fika. Blev endel prat och alla ville hålla i vår lilla flicka ..... dom va här
nån timme och sen skjutsade vi hem farmor också .....


Thea ligger i gammelfarmors famn och bredvid sitter hennes mormor.

 

Nu ligger lillfisen mätt och utslagen i pappas famn :love: själv ska jag ta en cigg,
sen blir det ett varmt bad innan vi ska kolla på film och bara mysa.

Ha en underbar lördagskväll !!!!!

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Hur tänkte du under natten ? Skulle P amma Thea?? Var det därför som du var så ledsen eller?

2011-03-28 @ 07:39:05
Rebecca

Jag va ledsen för att han inte vaknade när hon va så ledsen, han behövde bara stoppa tillbaka nappen.

2011-03-28 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!