Nu får man igen ^^

Jag har ju skrytit om hur snäll och underbar min dotter är som sover nästan
hela nätterna ..... well, det fick jag äta upp inatt ^^ Hon sov bara kortare
stunder nästan hela natten, annars va hon kinkig och ingenting dög ..... hon
fick mat och ny blöja vid 4 och då sov hon i kanske en timme ..... Jag vaknade
vid 11 i förmiddags och hoppades få lite lugn och ro innan hon vaknade men jag
hann inte ens ta dagens första cigg innan hon satte igång ..... Nu ligger hon i
soffan, fullmatad och nöjd iallafall ..... ska ta och byta blöja igen, hon skiter
som en karl :P

Igår eftermiddags så åkte jag, Thea och pappa till tant Camilla (min mammas
kusin) för att visa upp vår skatt :) Vi va där ett par timmar och hade jätte
trevligt. Vi blev bjudna på korv och så satt vi och pratade massa. Thea fick
lite jätte fina kläder också :) Klockan va efter 8 innan vi började röra oss
hemåt .....





Nu börjar dottern däcka förhoppningsvis, då ska jag passa på att ta en snabb
dusch och en cigg och gå och skita :) Har inte kunnat göra nåt av det när hon
är på sitt humör .....

När pappa kommer hem om drygt 3,5 timme så måste vi åka och handla lite
för kylen är i det närmsta helt tom =/ Men vi behöver inte köpa blöjor eller
våtservetter iallafall för det har vi till ve och förbannelse känns det som =/
Haha ....

Och idag är det Fredag :D Fy fan va skönt ...... det innebär att pappa kan
avlasta mig inatt om lillfisen är jobbig ..... Underbart !!!!

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!