Premiärtur me vagnen

Idag mår man toppen jämfört me igår :D Börjar få kläm på det här me
amningen nu,lyckades amma lillskruttan två gånger inatt och en gång
idag ..... skam den som ger sig ...... det är bara lite träning som behövs
så kommer både jag och Thea få mysiga stunder i och me amningen ....

Idag tog vi oss ner till Huddinge för att ta en fika me Robino och Putte, va
väldans trevligt, träffar dom alltför sällan :/ Och Theas första premiäråk i
vagnen tog vi (dock bara i Huddinge C) men det gick superbra, hon sov
hela tiden ....otippat va? haha ..... Är det samma väder imorrn ska vi åka
ut till hellasgården och ta me lite fika och ta en riktig långpromenad, det ser
jag verkligen fram emot men bara för det så kommer det vara grått och kallt
säkert =/ Vi passade på att framkalla lite kort som jag ska skicka till Theas
gammelmomma som inte har fått chansen att träffa sitt barnbarnsbarn än men
om några veckor kommer hon ner :D Va även inne på HM och köpte två tunnare
mössor och ett par strumpor till skruttan .....

Jaha, och va gör vi nu då? Dottern sover, gubben kollar på hockey och jag
sitter här ^^ Ska väl göra middag men ikväll skulle jag bara kunna äta en
macka, är inte alls hungrig ...... Har blivit lite dålig me maten efter förlossningen
men jag har ju fortfarande lite grann att ta av ..... Man känner sig väldigt smal nu
när man inte har en gigantisk mage att bära på fast jag är ju inte smalare än
innan jag blev gravid fast det känns så ...... Konstigt det där ......

Ha en underbar ......Lördag är det va? =/ Man håller inte alls koll på dagarna nu...

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Även om du inte är hungrig så måste du äta, annars kommer din mjölk att sina. Och Thea kommer inte få den näring hon behöver. Hellre att du äter lite då och då när du har tid, än att du äter fyra mackor på hela dagen..

2011-03-12 @ 22:40:23
Rebecca

Jo,jag vet att jag måste äta för bådas skull men jag har verkligen ingen aptit längre =/ förut åt jag alltid upp maten men sen förlossningen så äter jag knappt hälften .....

2011-03-12 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!