Riktig söndag

Idag har det verkligen varit en riktig söndag, me andra ord har vi bara
slappat och tagit det lugnt :) Älsklingen gav mig sovmorgon,vilket jag
uppskattade då tösen inte somnade förrän vid halv 2 inattt ..... jag
vaknade runt halv 11, va uppe i kanske en timme och sen tog hela
familjen en tupplur i nån timme ..... låg och ammade skruttan, det
va så mysigt ..... älskar den närheten me henne .....

När vi väl vaknade och gick upp på riktigt så tog vi tag i tvätten och
bytte sängkläder och småplockade lite :)

Vid 16-tiden kom Theas gudfar,Kristian över och hälsade på sitt gudbarn
för första gången :) Va länge sen vi träffade honom så både jag och
Patrik tyckte det va jätte roligt att han hade en minut över och kunde
komma förbi på en kaffe :)



 Lillskruttan ligger i sin säng och sover :love:

Nu har Patrik precis väckt dottern som har sovit bra många timmar,hon
ska få lite mat och sen blir det nog ett bad för hennes del ..... hon kräktes
ner hela sig själv tidigare idag så vi skulle behöva tvätta av henne och sen
smörja in henne :)

Bye Bye



Kommentarer
Sara

Hej rebecca!

Jag undrar bara om du kan lägga ut en bild på din vagn är jätte intresserad av hur den ser ut ska själv snart köpa vagn så skulle vara kul om du kunde skriva märke och vad du tycker om vagnen än så länge

Bra blogg och grattis till lill skruttan



Pusssss

2011-03-14 @ 11:26:33
Rebecca

Ja men absolut. Det kan jag göra. Roligt att du gillar min blogg också och tack så mycket :)

2011-03-14 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!