Saknar ......

Saknar verkligen att va gravid :( Ibland kan jag komma på mig själv me att
smeka magen och vänta på en spark ...... Jag älskade att vara gravid, jag
älskade min gigantiska mage ..... Jag älskade när lillskruttan sparkade och
bökade omkring ...... Jag älskade känslan av att bära ett liv inom mig .....

Jag saknar förlossningen också ...... skulle vilja återuppleva den ...... det va
det mest fantastiska jag någonsin har varit me om ..... när dom lade henne
på mitt bröst va det den finaste stunden i hela mitt liv .....

MEN, jag saknar inte tiden efter förlossningen ..... Det har gått två veckor sen
förlossningen och jag har fortfarande ont, vet att det tar tid för kroppen att läka
men jag va inte förberedd ändå ...... blödde massor första veckan samtidigt som
jag hade så vansinnigt ont, Patrik fick hjälpa mig me nästan allt ...... Jag mådde
skit för att amningen inte funkade och innan mjölken rann till så hade jag så
jävla ont i brösten, dom va som två uppblåsta ballonger som skulle explodera
när som helst ..... nu har blödningen nästan slutat helt men nu svider det som
fan när jag kissar istället ..... Men det är bara att bita ihop, en dag går det ju
över ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!