Ung mamma-träff

Idag har jag och lillfisen varit på ung mamma-träff i liljeholmen :) Vi
mötte upp Malin och Cash och gjorde sällskap me dom eftersom att
jag inte riktigt hittade och dom hade varit där förut ...... Förutom jag
och Malin så va det fyra andra mammor där ..... Min lilla dotter va yngst,
inte helt otippat ^^ Vi åt våfflor, pratade och avslutade me att sjunga
lite :) Dom andra mammorna va ganska tajta så man kände sig liiite
utanför men jag kommer fortsätta gå ett tag till iallafall .... mest bara
för att komma ut och träffa lite folk .....nästa träff är på måndag morgon,
då blir det frukost och babymassage :) Det ser jag faktiskt fram emot
jätte mycket .....

När vi kom hem så va pappa redan hemma :) Jag va helt slut och tog
en powernap och sen va det dags för att fixa middag ....

Jag har tagit ett varmt bad och nu sitter familjen och kollar på halv 8
hos mig .....

Imorrn är det Tisdag och då ska jag och Thea bara va hemma, kanske
blir en promenad om vädret tillåter .... På onsdag är det dags för BVC
igen ..... annars har jag inga fler planer för veckan .... får väl se va som
händer .....

Ha en fortsatt bra kväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!