Min vagn



Jag har en teutonia fun,årsmodell 2010 :)

Anledningen till att jag fastnade för den här vagnen va för att jag ville
ha en liten och smidig vagn men som ändå hade stort utrymme. Nu
har jag inte hunnit använda vagnen så mycket än men när jag va inne
på HM så va det inga problem att köra i trånga utrymmen och smala
gångar :) Det som gör vagnen så smidig är dom svängbara framhjulen
som även går att låsa fast. Den är även rolig att köra på gator men det
är ingen terrängvagn då det inte finns nån fjädring. Suffletten går att fälla
ner långt så det inte blåser in i vagnen. Hittils är jag supernöjd och jag
ångrar inte valet av vagn. Snart ska jag testa att åka kommunalt me den
också, det ska bli spännande.



Kommentarer
Madde

Fin vagnen var. men om man söker en liten smidig vagn me svängbara framhjul, som är ganska bra i terräng, så e de jumper x finns att köpa på swekidz.se

mkt prisvärd o bra vagn. den har bra fjädring o stora lufthjul fram.

2011-03-14 @ 17:56:59
Rebecca

Okej :) där ser man. Som sagt, vi behöver ingen terrängvagn utan mer en stadsvagn :) man väljer ju vagn efter livsstil

2011-03-14 @ 18:49:44
Anonym

Blir lite förvånad har du köpt förra årets vagn eller har du skrivit fel?????

2011-03-15 @ 20:09:27
Rebecca

varför blir du förvånad över att jag har förra årets modell? =/

2011-03-16 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!