:)

Vet att jag skryter om hur attans bra min dotter sover men jag blir så
chockad ..... inatt sov hon HELA natten och mer därtill ..... hon somnade
vid 22.30, vaknade vid 8 imorse och fick mat, sen somnade hon om och
sov till halv 11 då jag halvt och halvt väckte henne ..... Vi har verkligen
fått världens snällaste dotter ...... Och alla som har berättat hur jobbiga
nätterna är, man får nästan ingen sömn osv ..... jag kan tyvärr inte hålla
me :P Ja, jag är lite skadeglad ..... Som jag har sagt förut, jag vet att det
kan vända, vilket det förmodligen kommer göra också men just nu är jag
i sjunde himlen :D





Idag va det dags för BVC igen och jag har varit jätte orolig för att lillfisen
inte hade gått upp i vikt som hon skulle men det behövde jag inte oroa
mig för :) Nu väger hon 3850 g och är 54 cm lång ..... förstår inte hur
dom små liven kan växa så snabbt =/ Frågade även om jag borde väcka
henne för att hon ska äta men BM tyckte att hon gick upp bra i vikt ändå
så hon kan gott få sova :) Det tyckte jag va jätte skönt :)

Nu ligger/sitter jag i soffan och halvsover ..... är så himla trött fast jag får
sova ..... Dottern ligger iallafall och sover ..... snart kommer pappa hem
också, han ska få byta sängkläder medan jag lagar mat .... måste lära
mig att sova me bh för inatt hade bröstmjölken läckt så hela sängen va
fuktig imorse, det va inte mysigt ^^

Äh, nu skiter jag i det här och tar en powernap .....

Bye Bye

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!