Ännu en söndag

Jaha, då va det söndag igen och det märks ^^ Hela familjen är sega och
har ingen lust me nåt, bara sitta och kolla på tv ..... vi skulle behövt damm-
suga men så långt har vi inte kommit och så långt kommer vi nog inte heller =/
Men vi har frostat av frysen :P Det va evigheter sen och behövdes verkligen
också .... så lite har vi fått gjort ..... jag har även "rensat" ut alla kläder som
just nu är för stora för Thea och lagt dom i en annan låda,dom tog sån onödig
plats .....

Gubben sitter och kollar på hockey,dottern ligger i hans famn och sover och
va tusan ska jag hitta på då? Har lite olika alternativ - antingen fortsätta
småplocka och städa lite eller göra om bloggen? Ska iallafall göra middag om
en stund .... Om jag känner mig rätt så blir det en blandning av allt det där :P

Imorrn är det nya tag som gäller och för mig innebär det ett besök på ung
mamma-gruppen i liljeholmen :) Blir första gången för mig så det ska bli jätte
spännande ..... har en kompis som också går i den gruppen, känns bra att man
känner någon där :P 

Bye Bye

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!