Vår?

Gud vilket underbart väder det har varit dom senaste dagarna :) hoppas att det håller i sig för nu börjar ju vårkänslorna komma på allvar. Snart kan man ta thea och barnvagnen och gå långa promenader :) det längtar jag nog allra mest till. Jag och patrik kommer bråka om vem som ska köra, det gjorde vi när vi va barnvakt åt leah och skulle till IKEA. Haha. Blev skitgrinig på patrik då. Ja, va säger man ^^ snart har vi vår egen tös iallafall :) jag mår okej idag, har ont som fan från och till men jag överlever. Måste plocka och städa lite idag för det ser för jävligt ut hemma nu. Patrik ska få ta hand om disken ikväll. Visserligen blir det en väldigt sen diskning me tanke på att vi ska åka och handla till middagen, tänkte göra ost och skinkpaj :) vi ska även åka och kolla på datorer, vår har ju gott sönder men vi har en kompis som ska titta på den först och nu har vi ändå inte råd att köpa en ny. Men man kan ju alltid kolla. Nä, ska kolla på OC strax och sen försöka städa. Men ha en toppenbra dag :) Bye Bye



Kommentarer
Sarah

Hejsan!! Jag undrar vad som hände med era bästa vänner? Förstod att ni blivit ovänner, och som trogen bloggläsare blir man ju lite nyfiken på vad som hänt.. Antar att det är till dem ni lämnat tillbaka lite saker ni lånat och så? Hoppas du kan stilla min nyfikenhet och svara på detta! :)



Kram

2011-03-03 @ 19:14:21
Rebecca

Jo, det stämmer att vi inte har nån kontakt me våra bästa vänner längre. Det började me ett missförstånd från min sida, jag missuppfattade en sak och sen blev det bara värre. Jag bad om ursäkt men hon hade redan bestämt sig för att säga upp vänskapen. Det är jätte tråkigt att det har blivit såhär för som sagt, dom va våra bästa vänner.

2011-03-03 @ 22:29:13
Sarah

Okej, vad tråkigt. Då får jag beklaga "sorgen"

2011-03-03 @ 23:52:24
Anonym

Ett missförstånd hmmm..... att hänga ut sina bästa vänner på bloggen o snacka skit är inget missförstånd va ÄRLIG för en gångs skull....jag förstår att hon sa upp bekantskapen med dig eftersom du gjorde som du gjorde o det är ju inte första gången du beter dig illa mot din så kallade bästa kompis som du nu säger... eller hur?????

2011-03-04 @ 10:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!