What a lovely day

Åh,vilket underbart väder det har varit idag :) Och då kan man givetvis
inte sitta inne och rulla tummarna,vilket vi inte har gjort heller :) Det
tog bra många timmar innan vi hoppade igång men vid 13-tiden åkte
vi ut till hellasgården och gick lite i vårvädret och det va så skönt .....
Tyvärr låg det kvar massa snö och is på gångvägen där ute och jag
hade ingen lust att halka omkring me barnvagn så vi blev inte lång-
variga där =/ vart lite besviken, hade sett fram emot en riktig promend
men det får förhoppningsvis bli imorrn om Patrik tar ut vagnen från bilen
ikväll och tar upp hårdliften .......

I eftermiddags åkte vi upp till mormor Helen där även gammelmoster
Maria va och hälsade på ...... pratade lite och mamma och maria bråkade
om vår lillskrutt ^^ ni ska se dom där två när vi kommer me Thea, det är
som två dagisbarn som slåss om samma leksak ..... behöver jag säga
mer? :P

Imorrn ska min stora älskling på hjärt-och lungräddningskurs me jobbet så
jag får lite kvalitétstid me lillskruttan, det ser jag fram emot ..... som sagt
så hoppas jag kunna ta en promenad då, kanske till långbro :) Om det inte
blir nån promenad ska jag försöka städa ..... allt beror på hur natten har
varit och hur trött jag är .....

Nu sitter hela familjen i soffan och glor på tv .... lillskruttan ligger i pappas
famn och är allmänt kinkig ...... jag ska väl snart hoppa in i duschen så att
Patrik kan duscha efteråt .... eller om han ska få duscha före mig ..... får se .....

Ni får ha en bra kväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!