Dålig uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har passat på att va ute i
solen och på kvällarna har jag bara inte orkat ... men nu är jag här
igen ....

Så, var har hänt dom senaste dagarna då? Not much ..... I tisdags va
jag ute ett par timmar, gick ner till personnebadet me Thea och solade,
sen satte jag på balkongen nån timme .... På eftermiddagen så åkte vi
till maxi för att handla lite .....

Gårdagen tillbringade jag och Thea i visättra ..... va där från 12 till halv
9 .... haha ..... Och Thea va inte på sitt bästa humör igår så det va skönt
me lite avlastning när Maria eller mormor tog henne .... det bjöds på
jätte goda pannkakor också, mumsigt .... Måste bara säga att Thea har
en ärthjärna till pappa ^^ haha .... han åkte hem för att hämta bilbarn-
stolen innan han åkte upp till visättra, när han kommer till flempan
inser han att han glömde den hemma ^^ så han åkte upp till visättra,
sen hem, sen tillbaka och sen hem igen ..... väldigt korkat men så går
det när man lämnar hjärnan hemma :P

Idag tänkte jag passa på att städa, lika bra när det är lite mulet ute,
då slipper man få dåligt samvete för att man sitter inne ..... Men jag
tänkte ev ta en promenad ner till apoteket senare .... Behöver lite
värktabletter ...
 
Funderar på att fixa inbjudningskorten idag också så att jag kan
beställa dom men det är nog smartare att fixa allas adresser så att
jag vet hur många inbjudningskort jag ska beställa :) Så det är
bara att sätta sig vid eniro och roa sig ett bra tag, nu är jag glad
att man har facebook så man kan kolla va folk heter i efternamn :P
Vet vart alla bor men inte adressen ....

Nä, dottern ska jag sätta i babysittern så att jag kan smita ut på
balkongen innan jag sätter igång :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!