Dåligt självförtroende

Önskar att det fanns nåt piller som gjorde att man fick lite
bättre självförtroende ..... skulle verkligen behöva det idag =/
Helt plötsligt så började jag bara gråta, jag känner mig så ful
och äcklig idag .... Och så gjorde jag det dummaste man kan
göra :( jag har ju sett två av patriks ex på FB och bägge ser
verkligen bra ut .... och nu undrar jag va fan han ser hos mig?
Vore glad om jag ens såg hälften så bra ut som dom .... jag
förstår va han såg i början när vi precis blev tillsammans, då
hade jag en jätte fin kropp men idag är den förfallen ....
visst, jag har fött barn men det är ingen ursäkt .... jag är trött
på att se ut såhär .... jag är så satans trött på att må dåligt
över mitt utseende .... och ja, jag kan gå ner i vikt men det är
inte lätt när man har småbarn .... jag har inte tid att gymma
för det är det jag helst vill göra men jag kan ju äta bättre och
börja ta regelbundna långpromenader .... måste iallafall göra
NÅT !!!!!

Vill ha nån som nångång kan säga att jag är vacker eller att jag
är fin i en speciell tröja .... jag vill ha nån som kan förbättra mitt
självförtroende helt enkelt .... inte hela tiden men bara nångång
då och då ..... Jag vill veta att mitt utseende fortfarande duger ....

Eller är jag verkligen så ful och äcklig som jag känner mig?



Kommentarer
Fanny

Ibland är det inte bara självförtroendet som spökar, det kan handla om vad du har för självkänsla. För att få ett bra självförtroende måste du ha en bra självkänsla.

2011-05-16 @ 19:05:25 | http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
Anonym

du måste tycka om dig själv hur du än ser ut,sen kan de yttra bättras på

2011-05-17 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!