Föräldraträff

Natten har varit ljuvlig :D Thea sov i sin säng, vi fick lite vuxentid och
jag kunde röra mig i sängen utan att va rädd att mosa henne ..... Vi
ska börja me en ny rutin ikväll för att försöka få henne att sova i sin
säng oftare, får se om det hjälper .... Vi lägger henne vid 23 i sin säng 
och så hoppas vi mest att hon somnar själv, gör hon inte det så måste
vi lägga henne i vår säng, då somnar hon på en gång .... ikväll ska vi
testa me att hon får somna i min famn runt 21-22 och sen flyttar vi
över henne till sin säng, risken är stor att hon vaknar när man flyttar
henne men me lite tur är hon så pass trött så att hon somnar om på
en gång .... vill bara att hon sover i sin säng, spelar ingen roll om hon
somnar vid 21 eller vid 23 .....

 En bild på mig i förmiddags :P

Jag och Thea va på föräldraträff i förmiddags också :) Det va på
BVC .... Trodde att mammorna skulle va mycket äldre och
liksom vuxna på ett tråkigt sätt men dom va helt normala :P
haha .... vet inte hur gamla dom va iochförsig .... Men Thea är
äldst bland bebisarna :D woohoo .... i mamma-gruppen är hon
ju yngst ..... Men vi pratade lite om våra barn,förlossningen och
lite om tiden efteråt ..... Bestämde att vi ska träffas nästa fredag
och ta en promenad, det ser jag fram emot jätte mycket :D


Thea ligger och matar sig själv ;) Visst är hon duktig? :) mammas tjej!!

Då va det fredag igen då, otroligt skönt :D Ikväll händer inte så mycket,
måste plocka och städa lite när Patrik kommer hem .... sen ska vi väl
göra nån god middag, har tagit fram kyckling så antingen blir det
kyckling me potatisklyftor och tsatsiki eller så blir det kyckling,ris och
currysås ....

Nu ska jag lägga dottern i sin säng och sen ut på balkongen och ta en
cigg :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!