Förklara !!!!!!

Har fått endel kritik angående vår ekonomi och vårt familjeliv
och jag fattar inte varför? Folk har skrivit att jag har en omogen
och egoistisk syn på det. Gällande vår ekonomi så betalar jag
min lilla del, dvs endel räkningar och sen betalar jag allt för
Thea plus nån storhandling. Så mycket mer räcker inte pengarna
till tyvärr. Så ja, Patrik får betala det mesta av räkningarna 
men han tjänar ju mer än dubbelt så mycket som jag så ....  

Och om vårt familjeliv vet jag inte va jag ska säga. Både jag
och Patrik älskar vår dotter mer än allt annat, vi överöser
henne me kärlek och uppmärksamhet, hon utvecklas jätte fint,
hon ökar i vikt som hon ska. Förstår inte på vad folk gnäller? Va
gör jag för fel då? 

Blir så irriterad när folk som inte ens känner oss ska lägga sig i
och komma me massa kritik som jag inte förtjänar .... Det är en
sak om jag har skrivit nåt som nån kan missuppfatta men när den
personen fortsätter hålla på fast jag har förklarat hur jag menade
så är det bara ren idioti. Då vill man bara jävlas och trycka ner
mig verkar det som.

Men det spelar ingen roll vad folk än skriver, jag vet att jag gör
mitt bästa i alla lägen,både gällande ekonomin och familjelivet.
Vi har det bättre än någonsin nu och vi klarar oss utmärkt .....

Önskar att folk kunde fråga istället för att slänga ur sig massa
falska anklagelser utan nån som helst grund .....

Ville bara få ur mig lite irritation ......

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Jag tycker att du inte ens ska behöva förklara för jag tycker de är pinsamt att folk ens läggger sig i detta. Ingen har med din och din familjs ekonomi eller hur ni resonerar kring olika saker med att göra! Pinsamt!

2011-05-13 @ 13:03:56
Rebecca

Jag håller me dig men det kommer alltid finnas människor där ute som vill trycka ner en och slänga massa skit på en. Tur att man har lite stake annars hade jag blivit knäckt.

2011-05-13 @ 13:13:43
Madde

Så länge du o Patrik trivs o ni är överens om er familj/ekonomi så ska vi läsare skita i ert! Bry diginte om va andra säger

2011-05-13 @ 13:19:25
Jennie

Hej! kul att följa din vardag med lilla Thea! Vi skulle haft barn ungefär samtidigt men min Nellie valde att titta ut 1 månad för tidigt så hon blev 3 månader igår,shit va tiden går fort:D

Ha det bäst!



2011-05-14 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!