Fredagsmys

Underbara, härliga och ljuvliga fredag :D Större delen av
dagen har jag gått omkring och tänkt att det har varit
torsdag och när jag insåg att det faktiskt va fredag vart
jag så glad :D Tycker att det borde va fredag varje dag,
fast det skulle bli tråkigt för då skulle man inte uppskatta
fredagen ju .....nä, det är perfekt som det är nu ....

Natten har varit lugn, as usual .... vår dotter är verkligen
en ängel och när hon är jobbig så ska jag fan inte klaga,
för det vi anser är jobbigt me henne är förmodligen rena
himlen om man jämför me andra barn.

Idag va det tänkt att jag skulle träffat dom andra
mammorna från mamma-gruppen och tagit en promenad
men vädret har varit lite ostabilt så jag har bara varit
hemma och myst me min dotter :)

Nu kom mannen precis hem så han ska få kolla datorn en
snabbis innan vi åker iväg och handlar lite .... måste köpa
pommes till middagen ochlite bröd och så blev jag sugen på
lite glass :P

Ha en helt underbar fredag för det ska jag ha :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!