Grattis Älskling

Idag fyller min underbara fästman 28 år :love: Grattis
hjärtat !!!!

Skulle åkt till södertälje för att ta en långpromenad me
Sofi och Rasmus men lillkillen blev sjuk och fick feber
så det blev inte av :( Men så är det ju me småbarn,dom
blir ju sjuka titt som tätt så vi får ta promenaden när han
är frisk igen :) Thea blir 3 månader nästa vecka och
hittils har vi sluppit se henne sjuk .... Det enda hon har
är lite nästäppa ....

Idag har jag massor att ta tag i hemma men halva dagen
har redan gått och jag har inte gjort ett skit =/ Kanske
dags att börja? Ska plantera blommor ute på balkongen,
sätta igång en tvättmaskin, hänga in tvätt, diska, bädda
sängen och småplocka ..... Om jag har tur så kommer jag
hinna me en eller max två av sakerna =/ Måste även
hinna duscha och göra mig ordning inför festen ikväll .....

Man får inte mycket gjort när man är småbarnsförälder ^^

Nä, om jag ska hinna me NÅT så kanske det är bäst att
sätta igång också :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!