Halloj Halloj

Idag är det många som vaknar upp me huvudvärk och illamående men
inte här hemma och det är riktigt skönt :D Gårdagen spenderade vi i
Visättra hos min moster, hon bjöd på middag och sen gick jag,Patrik
och Thea ner för att titta lite på brasan innan vi drog oss hemåt .....

Tänkte ta en sovmorgon men det ville inte dottern som först vaknade
vid 6, då fick hon lite mat och slumrade till några minuter och vid halv
9 bestämde hela familjen att det va dags att kliva upp .....

Jag har satt igång en tvättmaskin, dottern ligger i pappas famn och
piper och pappa ligger i soffan och tittar på tv .....

Vi ska upp till Visättra i eftermiddag, Patrik ska äntligen bli klippt, det
behövs :P Har blivit väldigt mycket Visättra senaste veckan, har jag
märkt ..... Men inte imorrn ..... då är det ung mamma-grupp som gäller.
Får då ta hem avjutningen av Theas hand och fot ..... spännande att se
hur det blev .....

Funderar på att göra om bloggen, börjar tröttna på min nuvarande
design. Men det får bli efter att jag hängt in ren tvätt isåfall ....

Ha en härlig söndag, och ni som är bakis .... GE ER UT I SOLEN !!!!!!

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!