Happy Birthday

To me :D Jaha, då har man blivit 1 år äldre då,1 år närmare
döden, som min kära f.d klasskamrat Dejan påminde mig
om =/ Äsch,alla ska vi ju dö nångång .....

Idag händer inte mycket .... jag och Thea tog en promenad
fram och tillbaka till mälarhöjden, tog ungefär 1,5 timme ....
Va helt jävla slut när vi kom hem igen .... Men fan va det
känns skönt att röra på sig ..... Fick tips om att sats har
barnpassning, jag vill ju börja gymma men det är ju lite
svårt när man har småbarn ..... Det är synd att sats är så
dyra, vore bättre om friskisochsvettis hade barnpassning :P

Thea ligger och sover och jag ligger i soffan och kollar på
tv, känns som om jag också kommer somna snart =/

Bye Bye




Kommentarer
Felicia

friskis o svettis har barnpassning! jag tror dom i hornstull har det om jag inte minns helt fel. :) jag kan minnas fel, men ring o kolla :D

2011-05-19 @ 16:23:20 | http://bebispag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!