Härliga måndag

Måndag och ny vecka då :P Har som jag skrev i förra inlägget
ganska mycket inbokat i veckan, nästan nånting varje dag men
inte mig emot ..... Är less på att bara sitta hemma typ så .....

I förmiddags drog jag och Thea till liljeholmsgallerian för lite
shopping innan mammagruppen ..... va på jakt efter nåt till
mig själv men det va värdelöst ^^ Hittade däremot massa till
lilla skruttan .... Till henne köpte jag ett par nya jeansleggings,
ett par gympabyxor, en klänning och ett par strumpbyxor och
till mig själv ett enkelt svart linne bara =/ haha ....



Men på torsdag har jag bestämt att max köpa 3-4 plagg till Thea
och jag åker inte ifrån skärholmen utan att ha köpt nåt till mig
själv .... känns som om det kommer bli en lååång dag där då :P
Haha .... Hatar verkligen att köpa kläder till mig själv nu, är så
obekväm me min kropp :(

Tog ett kort på Thea när hon satt i vagnen medan vi väntade
på att mamma-gruppen skulle öppna :)



Och där va det som vanligt, varken mer eller mindre .... fikade,
pratade och sjöng :) Ja, helt enkelt som det brukar va ....

Hann knappt komma hem innan mannen också kom hem, han
skrämde mig ganska duktigt .... grrrr ..... Thea fick lite mat och
sen däckade hon i sängen :) Min lilla fina älskling .....




Tog och rensade bland Theas kläder också, sorterade sånt som
hon inte använder eller som har blivit för litet och så kollade jag
igenom hennes större kläder och plockade fram sånt som hon
kan ha i sommar :)

Nu sitter jag och väntar på middagen, gubben bestämde kebab
till middag ^^ Men den ska jag gå bort imorrn om det blir bra
väder .... Är lite sugen på att dra till liljeholmen och gå runt
trekanten .... Tycker inte det finns några fina ställen att
promenera på här i närheten =/

Blev inget kalas ikväll, jag och moster bestämde att ta det när
hon har fått pengar och så, dessutom vill jag att mormor ska va
me :)

Nä, nu kommer middagen men ha en underbar start på den här
veckan :)

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Trots att ni lånar för att betala räkningar,( ni har väl ingen reserv9 så handlar du så det står härliga till Kan Thea bara ha sina kläder en gång eller har tvättmaskinen pajat igen ?

2011-05-23 @ 20:16:32
Rebecca

Jag betalar mina räkningar och mat hemma, det som blir över går till Thea ja .... Thea börjar växa ur sina kläder så jag måste ju köpa större .... och nej, vår tvättmaskin har inte pajat ....

2011-05-23 @ 20:58:44
Emmi

Vilken idiotisk kommentar. Människan har uppenbarligen inte barn och förmodligen inte svårt med pengar. Och en jävligt låg självkänsla som finner det nödvändigt att komma med en sån kommentar och dessutom vara anonym!

2011-05-24 @ 07:45:52
Rebecca

Haha,nä uppenbarligen inte, Emmi!!!

2011-05-24 @ 09:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!