Hockey VM

Tror fan att varenda jävel på FB sitter och glor på hockey ^^
Och jag är en av dom .... är inte ett dugg intresserad men
mannen min vill ju titta så .... Tyvärr verkar det inte gå så
bra sverige som just nu ligger under me 3-1 ..... Dottern
verkar tycka att matchen är intressant, hon sitter på första
parkett och tycker det är jätte roligt :P

Den här söndagen har varit jätte mysig för övrigt :) har haft
moster och mormor här på middag .... Bjöd på köttfärspaj
och sen gjorde jag tigerkaka till kaffet, det va väldigt
uppskattad ..... Thea låg och sov nästan hela tiden så inatt
tror jag att hon kommer va jobbig =/ Hon är som sagt klar-
vaken och superpigg nu .... men men .....

Imorrn ska man upp tidigt, runt 7-tiden skulle jag tro =/
suck .... ska ju ha samtal på ung mamma-gruppen 9.15 ....
Men det ska väl gå det me .....

Nu ska jag plocka fram kläder till mig själv och till dottern
så man slipper stressa me det imorrn bitti .... sen ska vi kolla
klart på hockeyn innan det är dags att borsta tänder och
sova .... eller försöka sova iallafall ^^

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

vad heter du på fb?

2011-05-22 @ 14:09:13 | http://darkbrokenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!