Hot outside

Jag vet att det är förbjudet att klaga men jävlar va det har varit
varmt idag =/ Luften har stått helt still medan temperaturen har
klättrat upp mot 25-26 grader ..... Det hade gärna fått fläkta lite
iallafall ..... Men skulle det va 10 grader och regn så hade man
klagat då också och jag föredrar värme och sol så :P

Natten har varit toppen, det är tredje natten i sträck som Thea
sover i sin säng, alldeles underbart .... Men måste börja lägga
henne lite tidigare ....

Idag har vi varit på mamma-gruppen i liljeholmen och det va
jätte trevligt :) Det bjöds på hallonpaj (va sådär, gillar ju inte
paj) .... Blev lite snack och sång också .... Micke bokade samtal
me mig också så på måndag 9.15 ska vi prata :) Tog hem Theas
hand- och fotavgjutning, vet inte riktigt va jag ska göra me den,
det får jag klura på ..... Kom hem strax innan 4, slappade lite
innan mannen kom och sen började man me maten, blev bara
lite kycklingwok me ris .... gott va det iallafall .....

Nu har stora älsklingen åkt för att köpa cigg och ägg :) Äggen
ska jag ha till morgondagens pannkaksmiddag och ikväll tänkte
jag göra guckor,om jag orkar =/ Är så sugen på det men jag är
så trött .... Kanske vinner sötsuget ändå :P får se ....

Tänkte dra me Thea till badet imorrn så jag får ligga och sola ett
par timmar ;)

Ha en bra kväll .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Använd avtrycken som tavla över Theas säng.

Skönt att hon sover där

Köp en dammsugare istället för cigg,

2011-05-10 @ 06:58:44
Rebecca

Ja, upp på väggen ska den iallafall men den ska målas först och fixas till :) det är jätte skönt att hon sover i sin säng, men inatt sov hon me oss men vi får skylla oss själva som lade henne alldeles för sent =/ Haha, ja det är mycket hälsosammare me en dammsugare istället för cigg men en dammsugare kostar ca 700 kr och ett paket cigg kostar 50 spänn.

2011-05-10 @ 10:01:54
Anonym

Dammsugaren låter billig, men 700kr =14 pkt cigg inte så många dagar när två röker.

Du har tidigare skrivit att ni har råd med allt ni behöver stämmer inte det?

Då kan du ju köpa en dammsugare istället för de ev. tatueringarna du planerar.

2011-05-10 @ 14:05:52
Rebecca

Vi har råd me allt nödvändigt, ja :) Som sagt gällande tatueringarna, den ENA är en födelsedagspresent från min mamma så då betalar jag inte en krona. Och den andra tatueringen ska jag göra senare i höst/vinter så jag ska lägga undan pengar till den. Och vi ska köpa en dammsugare när vi har fått pengar. Och varken jag eller Patrik är rika men vi har råd me det vi behöver som mat, cigg (ja, det är onödigt),mat och blöjor till Thea.

2011-05-10 @ 15:48:54
Anonym

jag menar att du ska önska dig en dammsugare istället för tatuering, då behöver du/ni ju inte heller betala en krona

2011-05-11 @ 06:59:47
Rebecca

Patrik ska önska sig en dammsugare av sina föräldrar, han fyller år 8 dagar efter mig :)

2011-05-11 @ 10:29:27
Anonym

Du önskar dig egna personliga saker men Patrik ska önska sig nödvändiga saker, vill inte han ha något personligt/roligare ?

Du som äter bor ja allt det du behöver får du ju av honom borde inte han då få något roligare av sina föräldrar och du skulle kunna önska dig en dammmsugare av din mamma

2011-05-12 @ 08:01:30
Rebecca

Jag kan tyvärr inte bestämma va Patrik ska önska sig ^^ han vill inte ha något och det va HAN SJÄLV som sa att han skulle önska sig en dammsugare. Har erbjudit mig att köpa en dammsugare men det fick jag inte. Så bli inte upprörd på mig tack !!!! Jag vet inte ens va jag ska köpa till honom just för att jag vill att det blir något personligt ....

2011-05-12 @ 10:00:35
Anonym

Det är svårt att inte reagera på din egoistiska omogna inställning till familjeliv/ekonomi vilket bör vara av gemensamy intresse för er alla tre

Att du inte får köpa dig en dammsugare förstår jag eftersom du inte har pengar och ingen arbetsgivare vilket innebär att du inte kan köpa på kredit.

Varför kan inte din mamma kosta på er det som ni behöver och inte kan köpa själva utan du hänvisar till Patriks föräldrar?

2011-05-12 @ 10:13:26
Rebecca

Jag har visst pengar, får ca 4500 kr i månaden. Och jag får visst handla på kredit, spelar ingen roll om man är arbetslös, man får bara inte ha några betalningsanmärkningar !!!! Idiot !!!!! Min mamma lever på existensminimum, hon får mindre pengar än jag får varje månad och Patriks föräldrar är ganska täta om jag säger så. Varför har jag en egoistisk och omogen syn på vårt famijeliv och ekonomi?

2011-05-13 @ 11:18:40
Anonym

så då är det OK att vara parasit dvs utnyttja andra, Vill du inte ha kommentarer på det du skriver ? Då kan du ju svara trevligt och sluta kalla de som inte delar din uppfattning för idioter

2011-05-15 @ 19:51:58
Rebecca

Vem är parasit och utnyttjar andra? Jo, det är alltid lika trevligt me kommentarer ^^ men jag tycker att folk som öppnar sin käft innan dom tänker är idioter !!! det är min uppfattning ....

2011-05-16 @ 13:55:55
Anonym

Hur vet du om folk har tänkt innan de kommenterar

Ja vilka är det som är samhällets parasiter?

2011-05-17 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!