Loppis + Visättra

Jag och Patrik införde en ny rutin igår kväll gällande Theas
läggning och det funkade jätte bra :D Hon fick ett rejäl mål
mat i sin säng,sen låg hon och jollrande en stund innan hon
somnade ..... hon vaknade vid 6 igen och då lade vi henne i
vår säng så hon fick snutta tutte och vi fick sova nån timme
till :) Det är härligt att få sova tillsammans me min älskling
igen ;)

Va har den här dagen haft att erbjuda? Jo, vi åkte ner till
loppisen som va i björkängshallen .....mest för att hälsa på
Camilla som stod och sålde .... Hon hade köpt två jätte fina
klänningar till Thea, en va perfekt i storlek och den andra
va för stor men min moster lovade att sy upp den så hon
kan ha den i sommar :)

Efter det så åkte vi till Visättra för att göra mormor sällskap,
maria och moa skulle iväg och köpa leggings till moa så vi
va där ett par timmar ..... Är så roligt att se hur glad mormor
blir när hon får träffa Thea :) Jävlar va Thea har blivit stark
i nacken, på tal om ingenting ..... hon halvlåg i soffan och då
lyfte hon huvudet säkert en halv decimeter flera gånger ....
Snart kan hon väl sitta själv :P Nu börjar det hända grejer
och fort går det =/ Hur som helst, vi fick middag också och
runt 8 så va det dags att åka hem ....

Men imorrn ska vi upp igen :D Både jag och patrik ska klippa
oss, fy fan va det ska bli skönt .... ska även färga håret när
jag får pengar, det behövs det me .... känner att jag vill ha
lite förändring .....

Nä, nu ska jag ta en cigg me min älskling .... och min lilla
älskling sover, förhoppningsvis för natten ..... Om inte ska
hon få lite mat .....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Du/ni tycker inte att lilla tjejen ska känna er kärlek det sista innan hon somnar utan hon ska behöva mata sig själv, har ni inte mer tid/ork för henne ?

2011-05-09 @ 07:07:29
Anonym

Har ni inte så mycket tid för lill tjejen att ni hinner mata henne innan hon ska sova ? Ska en så liten behöva mata sig själv innan hon somnar?

Du/ni älskar ju henne så mycket i ord visa det i handling !

2011-05-09 @ 07:12:08
Anonym

Sorgligt att ni/du inte har tid att mata den lilla tjejen utan hon är tvungen att natta sig själv!

Har du/ni inte mer tid/kärlek att ge henne innan hon ska sova för natten?

2011-05-09 @ 08:11:03
Rebecca

vem har sagt att hon matar sig själv?? Hon är inte ens tillräckligt stor att hålla i nappflaskan tillräckligt länge, dumma idiot. Jag stannar alltid kvar vid hennes säng tills hon har somnat så att hon vet att hon inte är själv. Du som är så feg och inte visar vem du är ska inte ifrågasätta hur vi visar kärlek till vår dotter, du har inte sett oss me henne ens så jag tycker du ska hålla käften !!!!

2011-05-09 @ 11:01:27
G

wow... snacka om att tolka inlägget fritt...(de första kommenterarena) Det var bara korkat och elakt, varför sprida hat mot rebecca?

//fd klasskompis

2011-05-09 @ 20:38:52
Anonym

Jag förstår samtidigt att folk tolkar inlägget på det sättet eftersom rebecca har själv lagt ut en bild o kommenterat att lilltjejen äter själv o i vissa ögon

ser det o låter riktigt illa ut för hon är trots allt bara lite över 2 månader men ibland kan man skriva med ett bättre ordval

2011-05-12 @ 19:12:43
rebecca

Haha. Dom som tror på allvar att thea KAN äta själv redan kan inte veta mycket om barn. Hon vill gärna hålla i nappflaskan själv och hon kan hålla i den ett par minuter innan den ramlar,därför passade jag på att ta ett kort när hon höll i den och jag va ironisk när jag skrev att hon matade sig själv. På dagarna får hon ligga och hålla i den själv men jag sitter alltid me henne.

2011-05-12 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!