Lördag

Hmm, har märkt att Thea vaknar "för" tidigt om man lägger henne
vid 22-tiden =/ Igår somnade hon vid 22 och imorse vaknade hon
vid 5, sen kl 7 och sen vid halv 9 ..... Om hon somnar vid 23 så
vaknar hon vid 6 och sen sover hon fram till mellan 9-halv 11 ....
Men vi gör inget för att hålla henne vaken ..... hon får helt enkelt
somna när hon somnar ..... Såklart att vi förbereder hennes
nattning genom att sänka volymen på tv:n, släcka ner och ge
henne mat .....

Anyway .... Idag har jag fått en hel del gjort :) Har tvättat, bytt
sängkläder i vår säng och i Theas säng, jag strök gardiner och
satte upp nya i vardagsrummet.

Eftermiddagen spenderade vi i visättra, va bara där nån timme för
imorrn kommer ju min moster och mormor hit på middag :) Imorrn
tänkte jag även dra me familjen på en promenad (om vädret
tillåter) och sen tänkte jag sätta igång en till tvättmaskin och små-
plocka lite :)

Nu ska jag ta lite kvällsfika och kolla på tv :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!