Lovely day

Den här dagen har varit underbar från början till slut :D

I förmiddags storstädade vi, det behövdes så det va så himla
skönt att äntligen få det gjort :) Efter storstädningen så ville
vi ut men vi visste inte riktigt vart vi skulle, vi velade mellan
allt från Nacka forum till skärgården =/ Det slutade me gamla
stan iallafall :P

Vi tog tunnelbanan dit vid halv 4 och så strosade vi omkring
nån timme .... Avslutade me en mjukglass vid vattnet innan
vi åkte hem vid 6-tiden :)

Nu har vi precis ätit, gjorde en ny variant på vår älsklingsrätt,
parmesangratinerad kyckling ..... Det va helt okej men det är
fortfarande den riktiga varianten som är absolut godast :D

Dottern ligger i sin säng, helt utslagen .... min lilla prinsessa :love:
 
Imorrn bestämde jag att vi ska åka till liljeholmen och gå runt
trekanten om det blir lika bra väder som idag :D Jag bestämde
mig för att skjuta upp mitt "kalas" tills på måndag kväll istället
så då har vi hela morgondagen på oss att va ute :)

På onsdag kväll blir jag och Patrik barnfria ett par timmar, fan va
det kommer kännas konstigt =/ Vi ska ju på Patriks pappas 60-
årsfest .... Kommer sakna ihjäl mig efter vår lilla skatt :( Men hon
kommer ha det jätte bra hos min moster, det är jag helt övertygad
om.

Nä, nu ska jag glo på tv me mannen ett tag :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!