Lugn söndag

Idag har vi verkligen tagit det lugnt och inte gjort speciellt
mycket, har varit en både skön och lite tråkig söndag helt
enkelt ....

Vi åkte upp till visättra för att lämna dom sista grejerna
till Nilssons ..... Jädrar va lilla L har blivit stor, hon är så
himla söt ju :)

Svängde förbi mamma och lämnade inbjudningskortet till
dopet också och tjattrade lite och sen drog vi ner till
huddinge för att betala vår skuld till Kristian, Theas gudfar.
Även han fick ett inbjudningskort och han tyckte att Thea
har blivit jätte stor och jätte söt såklart ;)



Blev sugen på glass när vi va på väg hem igen så vi tog en tur förbi
city gross och köpte ett paket piggelin :)

Nu gör vi inte ett skit, rent ut sagt ... Dottern har somnat i baby-
sittern,jag sitter och kollar på project runway och Patrik sitter
och spelar på mobilen .... snart är tvättmaskinen klar så då blir
det att hänga tvätt ..... Ska ta fram kläder till lillskruttan inför
mamma-gruppen imorrn också .... Tänkte åka in till liljeholmen
lite tidigare, tänkte shoppa lite .... vill köpa ett par strumpbyxor
till Thea och ballerinastrumpor till mig själv .....

Imorrn kväll ska i upp till moster och äta tårta :) På Tisdag kväll
ska vi in till stan så att Theas farföräldrar får träffa henne lite, va
drygt en månad sen sist så dom längtar efter henne .....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Varför lånar ni pengar då du mer än en gång skriver att ni har så ni klarar er och dessutom kan du tatuera dig!

Borde ni inte prioritera er ekonomi på annat sätt?

2011-05-23 @ 08:01:06
Anonym

Hur kommer det sig att Patriks föräldrar inte har träffat Thea på en månad? Vill du inte att Thea ska träffa dom?

2011-05-23 @ 09:28:28
Rebecca

Anynom 1: Vi fick en hög och oväntat räkning förra månaden så då lånade Patrik pengar så han kunde betala den och när jag skriver att vi har pengar så vi klarar oss så behöver det nödvändigtvis inte gälla varenda månad,endel månader har vi fler och dyrare räkningar. Och som jag har påpekat TUSEN gånger förut, jag betalade INTE min tatuering, det va en födelsdagspresent !!!!!!



Anonym 2: Jag vet inte, det har liksom bara inte blivit av. Varje helg åker hans föräldrar upp till sitt torp och det är ju mest på helgerna man träffar släkt och vänner. Jag har absolut inget emot att Thea träffar sin farmor och farfar, önskar själv att hon träffade dom lite oftare :)

2011-05-23 @ 16:52:26
Anonym



Varför har det inte blivit av? Om du verkligen vill att Thea ska ha relation till fler än din släkt får du jobba på det !

2011-05-23 @ 20:12:29
Rebecca

Det är väl inte inte bara upp till mig eller hur? Hennes farfar jobbar hela dagarna och hennes farmor är ofta på landet. Tycker dom har lika stor skyldighet som jag att höra av sig.

2011-05-23 @ 20:56:14
Anonym

vadå hög oväntad räkning har ni inte koll på vad som väntas i räkningsväg det bör man ha om inte så skaffa en reserv.Ni är väl vuxna ansvarstagande föräldrar eller??

2011-05-23 @ 20:59:07
Rebecca

Ibland kommer oväntade räkningar, oavsett hur stor koll man har. Ja, vi är två vuxna och ansvarstagande föräldrar!

2011-05-23 @ 21:39:26
Madde

asså vad är de me folk o lägga sig i andras liv?!

de e väl inte bara rebeccas ansvar att se till att thea träffar sin farmor o farfar??

de e väl både patriks o farmor/far som ska fixa de!

o sen så har man som småbarns förälder mkt o stå i, de ska tvättas, diskas fixas mat mm. sen ska man leka mata busa me bebis, o samtidigt va flickvän.

o när patrik o rebecca e lediga o kan, ja då kanske inte farmor/far kan.

stå på dig rebecca o bry dig inte om vad andra ska klaga på!

2011-05-23 @ 23:16:59
Rebecca

Tack Madde :D Håller fullständigt me dig. Men har folk inget bättre för sig så låt dom lägga sig i mitt liv ^^ Tycker att theas farföräldrar också kan höra av sig mellanåt och ja, visst kan jag också bli bättre på att höra av mig, det erkänner jag. Men jag och Thea har haft mycket att göra den senaste tiden och när vi bara har varit hemma så har jag bara velat ta det lugnt och städa och tvätta.

2011-05-24 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!