Massa roligheter

Morsning korsning på er där ute :)

Natten har varit sådär, tog ett par timmar för dottern att somna
och sen vaknade hon tidigt imorse men då fick hon snutta tutte
så att jag fick sova nån timme till :P

Nu har både hon och jag fått i oss lite frukost, har även hunnit
byta en bajsblöja ..... Nu ligger hon bredvid mig i soffan och är
lite kinkig, vet inte riktigt va hon vill =/

Tråkigt väder idag också, jag som vill ut och gå men inte när det
är risk för regn, då håller jag mig helst inne :P

Den här månaden händer massa roliga saker :) Först fyller jag år
den 17e, Patrik fyller år den 25e och den 25e ska hans pappa ha
nån tillställning hemma me sisådär 50 pers, kan bli väldigt intressant.
Den 29e har hans föräldrar bjudit oss på vår favoritrestaurang Cypern
så då ska min moster sitta barnvakt .... Jag ska även klämma in ett
bio-besök och tatuering :D

Måste förbi skärholmen också, antingen när barnbidraget kommit eller
om jag  väntar tills FP har kommit, ska iallafall dit och köpa en
födelsedagspresent åt Patrik. Vet inte riktigt va jag ska köpa, han
önskar sig ingenting.

Dottern har precis somnat igen och va ska jag hitta på då? Hänga in
tvätt kanske? Sätta på en tvättmaskin? Ta en cigg i lugn och ro? Få lite
egen-tid utan massa skrik? Hmm, ja jag har ju lite att välja mellan ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!