Ny gaddning

Yeeeey, på Torsdag smäller det :D Då blir det en ny gaddning .....
Ska ju ha Theas namn på handleden men vet inte vilken skriv-
stil jag ska ha och sen vill jag ha nåt hjärta eller liknanade så
jag ska sätta mig och gå igenom alla mina tatueringstidningar
efter lite inspiration :D Och mamma betalar :P Tur att min
moster har kontakter (min tatuering kostar bara 500 kr) :P

Dottern sitter och skiter så jag ska snart byta blöja, tänkte
bara skriva klart inlägget .....

Gick upp 7 imorse för att va i liljehomen vid 9,hade ju
samtal me Micke och det va trevligt ... eller va man ska kalla
det =/ haha .... Jessica och lilla Naemi va där också :D Åt
frukost och fan va det va gott .... va jätte hungrig och sen
piggnade man till lite :P

Imorrn blir man ett år äldre också, fan va tiden går fort =/
Snart ligger man i graven och ruttnar ... nä, jag ska kremeras
så det så .... hur som helst, min familj firar mig och ev Patrik
på lördag och nästa söndag firar hans föräldrar oss :D Har fullt
upp nu den här månaden ....

På torsdag blir det ny gaddning :D
På lördag är det kalas för oss.
Den 25e fyller älsklingen 28 och hans pappa fyller 60 så då
ska vi på hans tillställning me 50 pers ^^
Den 28e hoppas jag att jag och Patrik kan smita iväg ett par
timmar utan Thea, vi tänkte gå på bio och ev äta ute.
Den 29e har hans föräldrar bjudit ut oss på vår favorit-
restaurang för att fira oss.

Nä, byta blöja va det ja men ha en grå och trist dag :P

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Hur många barn tänker du skaffa dig , med tanke på dina/era preventivmedelsproblem så kan det ju bli många.

Ska du tatuera in alla namnen på dina armar?

Det kommer att minska chansen för dig att få ett jobb om du är full med tatueringar!

2011-05-17 @ 10:17:02
Rebecca

Haha, jag tänkte skaffa mig minst 2 barn. Jag har aldrig haft problem me att få jobb pga mina tatueringar,alla går att dölja om det är så :)

2011-05-17 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!