Överskattat morsdag

Jaha, idag firar jag mors dag för första gången som mamma men
jag tycker att både morsdag och farsdag är överskattat ^^ Varför
skulle jag bli firad och uppskattat just idag när man aldrig blir
det annars? Blir väl skillnad när Thea är äldre :) Morsdag är bara
till för egot, att man ska få bekräftelse på att man duger typ .....
Men ja, det hade varit lite roligt att bli lite firad men men .....

Life goes on !!!!!

Vi här hemma håller på och tvättar och kollar på tv .... vi ska
snart börja städa på riktigt, ska bli skönt att kunna dammsuga
ordentligt för det behövs ....

Ikväll blir det middag på favoritrestaurangen me svärföräldrarna,
får väl intala mig själv att det är Patrik som firar mig för att det
är morsdag :P 

Är bara lite bitter idag men det går väl över det me ....

Jag är stolt över att va Theas mamma, det är jag VARJE dag, jag
älskar henne av hela mitt hjärta VARJE dag, hon är min dotter
VARJE dag, för mig är det morsdag VARJE dag .... MEN, ibland
vill man bli sedd, ibland vill man få ett tack för allt man gör .....
Men det kanske är för mycket begärt?

Men hey, grattis till alla mammor där ute och hoppas att ni blir
firade ordentligt idag för det är alla mammor värda :D

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Ja du får nog vänts till Thea kan rita eller plocka en blommbukett själv! Hur firade du din mamma på morsdag idag och när du var barn? ? Du kan väl inte vänta dig att Patrik ska fira dig på morsdag du är ju inte hans mamma eller?

Vad innebär det att bli uppskattad för dig?

Jag uppskattar att någon kommer hem till mig VARJE dag även om det inte är med blommor.

2011-05-30 @ 08:13:58
Rebecca

Haha, ja jag får nog vänta tills dess :) Jag och min mamma har ingen vidare kontakt men jag grattade iallafall .... Nä, jag är inte Patriks mamma men det vore ändå roligt om han uppskattade det gör för Thea OCH honom .... Jag kommer fira farsdag för jag vill visa min uppskattning till Patriks roll som pappa :)



2011-05-30 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!