Shopping

Idag känns det som om jag har shoppat halva skärholmen ^^
Och för en gångs skull hittade jag lite till mig själv också :)

Köpte mest lite småplock till Thea idag, lite strumpor,några
vanliga vita bodys, dräggellappar, en sångbok me cd-skiva,
en leksak till vagnen,en jätte söt t-shirt och en shorts-
sparkdräkt ....

Till mig själv köpte jag några t-shirtar, örhängen, längre
tunikor ..... nu är det färdigshoppat för tillfället .... näst
nästa helg ska vi dra till trosa på marknad, som vi har
gjort varje år sen vi blev tillsammans så då lär man
väl säkert handla lite ..... Det ser jag fram emot jätte
mycket :)

Nä, ska umgås me min fina älskling nu men ha en alldeles
underbar fredagskväll :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!