Skärp er !!!

Fan va folk är negativa nu för tiden ^^ Har folk så förbannat
hemska liv att dom måste "klanka" ner på andra? Det verkar
ju inte mycket bättre .....

Jag har absolut inget emot att få kommentarer men det är
lite tröttsamt när det gäller samma sak hela tiden och när
man om och om igen måste förklara samma sak .....

Och jag förstår inte vitsen me att vara anonym när man
kommenterar ..... Varför inte våga stå för det man skriver?

Skärp er nu för fan och kom me lite positivitet !!!!!!!!!!

Jag är glad för jag har min underbara fästman och dotter,
jag är frisk och jag har tak över huvudet och mat på
bordet varje dag ..... MEN, vi är inte rika eller ens i
närheten men vi har så vi klarar oss mestadels .....

Men jag tänker inte bry mig hädanefter ..... spelar ju ingen
roll va jag tycker eller tänker eller skriver ..... det är ju bara
ni där ute som får komma me era åsikter ^^



Kommentarer
Anonym

Du låter ju positiv och nöjd för att inte tala om vilka trevliga svar du ger anonym mfl.

Varför bloggar du vill du inte ha respons på det du skriver ??

2011-05-24 @ 08:32:04
josefine mamma till Alicia

man bloggar väl för sin egen skull och med hopp över att få positiva kommentarer, förstår mig itne på folk som vill "hoppa" på andras liv, eller att ens orka lägga energi på andra. strunt i såna idiotiska människor Rebecca du verkar ha en fin familj och verkligen en fin dotter =) ta han om er!

2011-05-24 @ 09:07:05 | http://aliciasmamma.bloggplatsen.se
Rebecca

Anonym: Nej, jag kanske inte är så trevlig alla gånger men jag är trött på att folk ska lägga sig i och ifrågasätta saker som jag har förklarat TUSEN gånger förut.



Josefine: Tack så mycket :) Det värmer att det finns nån vänlig själ där ute :)

2011-05-24 @ 09:20:09
Felicia

Först vill jag bara säga att jag inte fattar hur nån orkar lägga ner så mycket tid på att skriva elaka och idiotiska kommentarer.. har man inget bättre för sig? Det går på vissa bloggar att låsa bloggen så får dom som vill läsa be om ett lösenord. Kanske vore något?



För det andra; jag vet hur det är att ha det dåligt med pengar. jag och min man såg över vår ekonomi och vi la ner jätte mycket pengar på mat varje månad. Därför har vi nu en matbudget på 4000 kr per månad, nu inkluderar det även blöjor, våtservetter och toapapper o sånt. Det är jätte svårt i början men efter ett tag blir man duktig på att laga billig mat. Jag har ingen aning om vad ni har för budget eller vad ni äter, men det är iaf någonting som fungerade för oss! Hoppas ni hittar ett sätt att spara lite extra pengar så du kan köpa ännu fler fina saker till er allihop, för det behöver man ibland! :)

2011-05-24 @ 09:55:55 | http://bebispag.blogspot.com
Madeleine

Det går att leva efter budget, vi handlar mat och diverse (ink blöjor, våtservetter och välling) för 2400kr varje månad. Och våran dotter är ändå nu 19 månader och äter samma mat som oss och kostnaden har gått upp.. Innan låg den på 2700kr varje månad. Vi handlar på willys och då mestadels de billigare varorna som duger MINST lika bra som märkes. Vi månadshandlar för att minsta spring till affären som resulterar i mer kostnader ..



becca, förstår att du är less.. Folk är idioter.. Brukar läsa kommentarerna ibland på din blogg och folk har tydligen inga liv. Ignorera dom eller gör så som felicia sa, skaffa lösen.

2011-05-24 @ 13:17:12
Empy

Stå på dej becca.. Be strong! skit i alla andra, oftast har peronerna i frågan inget liv, och måste helt enkelt yttra sig.. Sträck på dej, du är en bra mamma, vilken små barns förälder kan säga att det är en dans på roser, den peronen skulle ja vilja träffa... Hälsa patrik från mej :) Kramar i mängder till er !

2011-05-24 @ 19:21:45 | http://metrobloggen/empiis
Rebecca

Madde: Haha, du vet ju hur jag och Patrik är när det gäller märken, vi är ju märkesbögar :P Är en ful ovana som vore skön att bli av me .... Tycker inte att det vore nödvändigt att skaffa lösen bara för att det finns folk som vill kasta massa skit på en .....



Empy: tack så mycket vännen :) Han hälsar tillbaka :) massa kramar

2011-05-24 @ 23:31:54
Madeleine

Nej, men om du lessnar så är det ett alternativ.. annars är det ju bara att ignorera.



Dags att ändra på det kanske? Här hemma jagar jag priser för att klara månadshandlingen, och det funkar ..

2011-05-25 @ 00:09:58
Empy

Vill ni jaga priser, kolla tex på ica eller willys på tex köttet, vilket datum går det ut? och dit igen typ dagen innan det går ut, då har dom oftast satt ner de till halva priset, och kolla alltid i "billiga lådan" där det brukar ligga allt möjligt, och glöm inte att alla mejeriproduckter går att frysas, så om det är ett kort datum på tex grädde, ja men sjuts in i frysen :) jag handlar mat för 2500kr varje månad, och vi har mat i ca 1½ månad.. 2 peroner, men lagar för 4 (matlåder)... :)

2011-05-25 @ 09:33:39 | http://metrobloggen.se/Empiis
Madeleine

Willys är våran butik av choice ;) Handlar allt där och det är toppen.. Kött äter vi inte så mkt längre då leah har svårt att tugga det :P Men billiga lådan är min bästa vän hihi och smör köper vi och fryser in, visste INTE att grädde gick att frysa in.. Hur blir den vid tining? :S

2011-05-25 @ 13:01:07
Empy

Grädden är helt ok! Dock ser den inge vidare ut, men det är absolut inget fel på den, ost, creme farich och liknade saker, går jätte bra att frysa, ja köper även storpack av skinka och korv, fryser in i potions påsar, så tar man fram efter behöv, även det håller till oss på ca 2 månader.. Så våran frys och kyl är ständigt full :) och ja köper även på lidel och på netto, kollar alltid reklambladen, om ja har missat så går ja in på nätet och kollar för respektive affär :)

2011-05-25 @ 16:47:37 | http://metrobloggen.se/empiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!