Skitväder !!!

Vilket skitväder det är idag :( det förstörde min dag totalt,
hade ju tänkt ta en riktig långpromenad ..... Men nu får
man va hemma istället, har precis satt på en tvättmaskin,
ska plocka lite, diska, hänga in tvätt och bädda sängen ....



Dottern ligger i sin säng och sover, tror jag .... det är tyst
iallafall ..... Då och då hör jag ett smackande ljud när hon
suger på tummen/hela handen .... Nej, vänta lite .... tror
hon ligger och pratar :P hahaha .... Tror hon börjar bli
förkyld, hon är jätte täppt i näsan, körde me både näs-
droppar och näs-fridan igår och det kom ut massa snor,
dock va det bara genomskinligt .... Och hon har ingen
feber heller .....

Skulle behöva gå ner till centrum och köpa frukost men
jag stannar helst inne =/ får se om vädret kanske blir
bättre om nån timme ....

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna, ska bli jätte
trevligt :)

Annars händer inte så mycket idag ....

Nä, nu ligger dottern och gapar, lika bra att ta upp henne :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!