Snart läggdags

Idag tog jag tag i städningen på allvar så nu kan man somna me
gott samvete :) Hatar när det är stökigt och skitigt och det har
det varit i nån vecka nu, man prioriterar ju inte städningen när
man har småbarn .....

Tog även tag i inbjudningskorten till dopet så nu är dom
beställda :D Blev verkligen jätte nöjd så jag hoppas att
dom blir lika bra i verkligheten .....

Jag och Thea tog ett bad tidigare ikväll och nu är det läggdags
för vår lilla tjej ..... Patrik ger henne mat i sängen sen får vi se
om hon somnar eller om hon vill ligga och vagas ett tag ... Ikväll
vore det skönt att ha sängen ifred me mannen .....

Skönt me fredag imorrn :) Ska träffa några mammor från
mamma-gruppen på BVC imorrn och ta en promenad .... hoppas
att vädret blir bra bara ....

Nä, nu måste jag gå och dricka lite vatten, är jätte törstig .....

Imorrn tänkte jag berätta om mina och Theas rutiner :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!