Soliga Onsdag

När mannen åkte till jobbet runt 6-tiden så regnade det och va
jätte grått så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen,Thea
vaknade vid 4 imorse och sov bara kortare stunder så när min
klocka ringde halv 8 så beslöt jag mig för att ligga kvar i sängen
och sova nån timme till .... skulle egentligen åkt till Huddinge för
att hämta pengar av Theas gudfar ..... Men Patrik svänger
förbi honom i eftermiddag :)

Gick upp vid 10 och då va det helt plötsligt strålande sol =/
Haha ....vädret är ju inte alls konstigt ^^ Hann ta en snabb
dusch medan dottern låg i sängen och vaknade till liv ....
Bytte blöja och gav henne d-droppar och så klädde jag på
henne och då kom posten .... me mina inbjudningskort !!! :D
Dom vart jätte fina, är supernöjd ..... Betalade 300 kr för 20
inbjudningskort me kuvert samt att korten skulle va lackerade,
det tycker inte jag va så farligt ....

 


Eftersom att solen skiner idag så bestämde jag mig för att ta
en promenad, gick till långbro och satt i solen ett tag och sen
gick vi hem, va ute i ganska exakt 1 timme :)



Igår ringde Patrik försäkringskassan och frågade när hans pengar
från hans 10 pappalediga dagar skulle komma, det är minst 2-3
veckor sen hans chef skickade in papperet som behövdes .... Men
tydligen ska pengarna komma imorrn :D Det hoppas jag verkligen
för dom behövs mer än nånsin nu =/ Får ju iallafall barnbidraget
på Fredag :)

Nä, nu ska jag och dottern slappa i soffan :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!