Thea - 2 månader

Idag blir min lilla tjej 2 månader och jag undrar vart tiden har tagit
vägen egentligen =/

Nu kan hon hålla huvudet uppe utan stöd i ca 2-3 minuter.
Hon ler och skrattar,ler även me ögonen.
Hon följer mig och Patrik me blicken när vi går ut från rummet.
Hon kan vända sig från rygg till sidan så snart tror jag att hon
kommer kunna rulla från rygg till mage.
Hon börjar även sträcka sig efter saker i viss mån.
Motoriken börjar bli mjukare fast hennes rörelser är fortfarande
lite ryckiga.

Hon älskar att ligga på skötbordet, då skrattar hon massor.
Hon älskar också att ligga i sin säng och titta på sin sängmobil.
Hon har en tendens att somna när det är mycket ljud runt omkring.

Senaste BVC-siffrorna, från 27/4.
Längd: 57 cm.
Vikt: 4555 g.
Huvud: 37cm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!