Theas rutiner

Thea brukar vakna vid 6-tiden, då flyttar vi över henne till vår säng
så ammar jag henne tills hon somnar om och då brukar hon sova
till 10-halv 11 ....

När hon har vaknat får hon ny blöja, d-droppar och frukost .... sen
tvättar jag av henne och så får hon sitta i babysittern och kolla på
tv en stund .... Sen är det i princip dags att byta bajsblöja igen ....

Vid 13-tiden brukar hon ta en powernap och sen får hon mat igen
runt halv 2-2.

Jag brukar försöka komma ut en stund varje dag och då är vi ute
i ca 1 timme minst. Men nu har jag varit lite lat =/

När pappa kommer hem så brukar han få mata henne innan vi äter.

Om Thea badar me mig så brukar vi göra det nångång mellan 19-20
och efter badet smörjer jag in henne och så får hon mat.

Vid halv 10-10 är det dags för nattning. Då får hon mat i sin säng och
efteråt brukar hon oftast somna av sig självt,annars får hon ligga i min
famn så vaggar jag henne ett tag.

Så ser en vanlig dag ut hos oss, sen kan det såklart variera me mat och
sovtider.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!