Tråk

Jag har tråkigt !!!!!!!! Längtar tills mannen kommer hem så jag
får lite sällskap .... Thea ligger och sover i soffan, ska flytta på
henne in till sin säng så jag kan ta en cigg och plocka lite .....

Blir köttfärssås och spaghetti här hemma till middag .....

Imorrn är det föräldraträff på BVC, ska bli roligt att träffa andra
bebisar i Theas ålder men föräldrarna där kommer jag förmodligen
skita i .... dom lär ju va äldre me jobb osv osv ..... har nog inget
gemensamt me dom .... efter föräldraträffen är det rutinkontroll på
Thea .... tror hon väger över 4,7 kg nu ..... ska iallafall bli spännande.

I helgen ska vi upp till visättra så att mannen äntligen får klippa sig,
är också sugen på att klippa mig ..... vet inte hur,antingen blir det
bara en diskret snelugg, vanlig lugg fast lite längre eller så klipper
jag mig kort ..... va tycker ni?

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Ta lärdom av de äldre med livserfarenhet av att arbeta och umgås med folk, då slipper du ligga i soffan och ha tråkigt och ända nöjet är att ta en cigg

2011-05-05 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!