Trevlig kväll

Kvällen har varit jätte trevlig hemma hos svärföräldrarna :)

Åt en trerätters middag, förrätten bestod av skaldjurspaté,
löjrom, rödlök och creme fraicé, huvudrätten blev kyckling-
wok me bulgur och nudlar och till efterrätt fick vi toblerone-
tårta .... massa gott .... förrätten va väl sisådär, är ju inte
sån mat jag är van vid direkt =/

Dom fick inbjudningskortet till Theas dop också, Anki tyckte
att kortet va jätte lyxigt :P haha .... Fick även se Theas dop-
klänning, den va jätte fin men tyvärr kommer hon inte kunna
ha den då så Anki skulle försöka göra den större och fixa lite
provisoriska lösningar .... Dopklänningen är drygt 60 år :)

Vi fick även vår gemensamma födelsedagspresent, en ny
och tyst dammsugare :D Yeeeey, nu kan jag dammsuga
dygnet runt ;) Fick även blommor till balkongen så imorrn
tänkte jag fixa me det ..... Thea fick en jätte fin rosa sol-
hatt också :) Och så bestämde vi att Thea får följa me på
60-årsfesten imorrn också ..... Då får hon äntligen träffa sin
faster och sina två kusiner för första gången :D

Just nu står gubben och rakar sig, han måste ju va fin tills
imorrn ^^ Thea sitter framför tv:n och är bara allmännt
nöjd me livet .... Och jag sitter här :P Ska hjälpa mannen
att raka bort lite hår i nacken snart, sen ska han få duscha
innan det är min tur, under tiden ska jag plocka fram kläder
till mig och dottern tills imorrn :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!