Underbar gårdag :D

Igår spenderade jag och Thea ett par timmar på kungsholmens
öppna förskola me 7-8 andra mammor :D Det va jätte trevligt,
tyvärr blev det inte att man umgicks nåt direkt men vi får
satsa på picknick nästa gång, eller hur tjejer?

Kvällen va vi uppe hos moster, jag skulle ju bli gaddad så :D
Blev så otroligt nöjd, den är precis som jag ville ha den,helt
perfekt :D



Idag ska vi upp till visättra igen :) sen när patrik har slutat ska vi
åka och handla lite och sen börjar vår helg :D

Nu har dottern precis fått mat så jag ska lägga henne i sängen
så att jag kan hoppa in i duschen en snabbis ....

Bye Bye



Kommentarer
Linnea & Marley

Oh vad fin tatuering ! Jaa jag e gärna på på lite picknick nästa vecka :) Hoppas ni får en fin helg!

2011-05-20 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!