Tråkig Torsdag

Hmm, jag undrar om mitt lilla hjärta börjar bli sjuk iallafall =(
 
Hon sov till 10 imorse,va vaken till halv 1 ungefär och sen sov
hon i drygt 3 timmar i sträck !!!!! :O Det har hon ALDRIG
gjort =/ Hon fick mat då och va vaken nån timme och nu
sover hon igen sen drygt 1 timme ..... Varken jag eller Patrik
tycker att hon känns varm men jag ska ta tempen på henne
när hon vaknar ..... Hoppas att min lilla tjej inte blir sjuk :(

Patriks mamma va förbi imorse när jag och Thea låg och sov :P
Hon hade lämnat lite rester från gårdagen utanför dörren :) Hon
ringde och berättade det och så småpratade vi en stund ....

Idag har vi bara varit inne .... medan dottern har sovit så har
jag tvättat, diskat, hängt in kläder och hängt tvätten på tork ...

Gubben kom hem vid 4 och då började jag me maten, blev
lasagne ikvll, vart så extremt nöjd me den för en gångs
skull :) 

Det har varit en lugn och tråkig torsdag, kort och gott.

Imorrn ska jag träffa Emma och Greta i skärholmen OM min
dotter inte är sjuk,vill säga ..... får se om jag äntligen hittar
nåt till mig själv, vore välbehövligt ..... Skulle bli helt över-
lycklig .....

Nä, ska kika runt lite på lindex's och hm's hemsida för att se
om jag hittar nåt .....

Bye Bye



Kommentarer
fanny

Ibland sover barn mycket, tex om de håller på att växa eller så sover hon bara för att sova. Barn kan göra så ibland. Eleah höll på så ett bra tag, nu sover hon knappt om dagarna längre! Så du behöver nog inte oroa dig :)

2011-05-26 @ 19:19:57 | http://underbarafamiljeliv.blogg.se/
Rebecca

Men det kom så plötsligt =/ Fast hon äter som hon ska och hon är pigg och alert när hon är vaken.

2011-05-26 @ 19:28:20
Anonym

Var det inte en jobbig kväll för Thea igår aå att hon nu sover för att ta igen det?

2011-05-26 @ 20:45:55
Emma

Greta hade så för ca en två veckor sen. Sov till halv elva, åt och var vaken i ca 1 timma och lekte sen somnade hon om och sov i flera timmar, åt, lekte somnade om, åt och var vaken lite, sov, åt och sen sov hon hela natten. Höll på ngn vecka. Gissar på at det är ngn fas/utvecklingsperiod :)



Så länge dem äter bra och inte verkar missnöjda eller skriker konstigt är det nog ingen ide att vara orolig :)

2011-05-26 @ 20:56:00 | http://empiiis.webblogg.se/
Anonym

har du slutat omgås med din fruga? (en som nyligen läst lite i din gamla blogg)

2011-05-27 @ 09:19:38
Rebecca

Ja, tyvärr blev vi osams pga mig så jag har inte umgåtts me henne på ett par månader nu :(

2011-05-27 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!