Värmebölja

Den här dagen blev inte va jag hade tänkt, den blev
bättre :)

Vaknade vid halv 10 då jag fick sms av Emma som
undrade om jag ville följa me till skärholmen för hon
skulle köpa shorts och jag hade ändå två tröjor som
jag skulle lämna tillbaka så jag gjorde henne sällskap :)

Vi va där nån timme och jag köpte ett turkost linne, sen
gick vi till babyland och då kom älsklingen :) Köpte ett
parasolltill vagnen och tre enfärgade dreggellappar ....
Emma gick vidare till IKEA,jag gick till kvantum och
handlade lite och Patrik åkte hem för att hämta bilbarn-
stolen ....

Kom hem och gjorde middag, blev tacos ....mums ....

Värmen är jobbig för dom små liven, Thea ligger nästan
bara och sover ..... Jag väckte precis henne så att hon
fick mat och en ny blöja och nu sitter hon och skiter så
det är bara till att byta blöja igen ^^ haha .... Håller på
och tvättar lite också :)



Nä, ska väl byta blöja på dottern och sen hänga in torr tvätt :)

Imorrn ska vi till BVC halv 1, det är dags för Theas 3-månaders
sprutor =/ Har sån ångest för det, tycker det ska bli skitjobbigt ....
Det är väl bara att bita i det sura äpplet ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!